Waar vind ik multiplayer spelletjes?

Ik speel graag multiplayer spelletjes, om online te spelen.
Liever geen spelletjes met oorlog en vechten, maar om te chatten. Ze moeten wel online zijn, dus niet om te downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Habbo is zo'n site. Hoewel ik het ontzettend stom vind, vinden andere het weer heel leuk, zoals mijn zusje..
Dit is eigenlijk de enige die ik ken! Wordt vooral veel gespeeld tussen kinderen/jongeren tussen 8 en 15, maar er zitten ook vast 18 jarige op..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.sunnieday.net
Net zoiets als habbo, maar volgens anderen wordt het minder snel gehackt. En volgensmij hoef je geen echt geld uit te geven. Als je lid wordt van de SunnieClub oid krijg je iedere dag heel veel geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://play-free-online-games.com/games/games_all.html
misschien staat op deze site iets wat je leuk vind en als je hyves hebt kan je ook op hyves multiplayer games spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je Hyves hebben, dan staan er daar ook een aantal multiplayers. Dan speel je tegen andere Hyvers.
Sevenventure is mijn favoriet maar je kan bv ook 4 op een rij-en.

Toegevoegd na 56 seconden:
p.s. bij veel multigames op Hyves kan je onderling ook chatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai! Ik ben zelf ook zo iemand, hoor. Probeer dit:

www.maidmerian.com
www.kongregate.com
www.switchin.net
www.gaiaonline.com (mijn favoriet)
www.sunnieday.net

Ziezo. Hopelijk heb je er wat aan. :)

Toegevoegd na 52 seconden:
Oeps. Die eerst moet www.maidmarian.com zijn. Foutje ^___^'