Ik kan geen filmpjes meer afspelen op youtube, ik krijg een zwart schermpje, hij doet helemaal niets hebben hier meerderen last van?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel ik kan de filmpjes op youtube niet meer afspelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
40.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen op youtube? Of ook op andere sites? Filmpjes dan he.
zondag
12 jaar geleden
Heb je je probleem al opgelost? Zo ja hoe? Ik gebruik IE en heb het ook. Mijn flashplayer is bijgewerkt.

Antwoorden (7)

Ik heb er geen last van, maar ik heb wel een tip voor je:

- Als je hyves hebt, kun je misschien daarmee YouTubefilmpjes bekijken. Als je er namelijk een bij je gadgets hebt en hij is afgelopen, dan kun je daarna nieuwe clipjes zoeken.

En misschien was het een virus, daar kun je misschien es voor kijken.

xx Cookje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Firefox gebruik ik
Herinstalleer je Flash-player en kijk of dit verbetering brengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan volgende 2 dingen:

1) telenet:
De afgelopen dagen is Telenet in de media geweest omdat ze erg veel problemen hadden om Youtube filmpjes af te spelen. Zie bron

Toegevoegd na 1 minuut:
2) Flash player.
Probeer deze opnieuw te installeren:
- http://get.adobe.com/flashplayer/

Of als je Firefox hebt:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dit zondagavond 5 juni. Maar bij mij deden de filmpjes het gewoon weer de volgende dag.

Toegevoegd na 42 seconden:
gebruikt trouwens google chrome op een windows 7 64-bits systeem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken een vriend met hetzelfde probleem. Hij heeft echt van alles geprobeerd maar ook hem is het niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt het geluid nog wel? Probeer dan eens de volgende oplossing om het probleem te verhelpen:
- Klik met de rechtermuisknop op de speler> klik op Instellingen> Uitschakelen Hardwareversnelling> Klik op "Pagina vernieuwen".

Verder kun je kijken of helpt wanneer je het cachegeheugen van de browser wist. Als het probleem daarmee niet kan worden opgelost, kunt je ook de cookies wissen:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=105801

Een andere mogelijke oplossing is om Flash Player opnieuw te installeren. Je moet dat programma dan wel eerst verwijderen met de Uninstaller die je hier vindt:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Start voor alle zekerheid je pc even opnieuw op voordat je (de laatste versie van) Flash Player weer installeert:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Nog een paar andere opties:
- Schakel de software voor het blokkeren van pop-ups tijdelijk uit als je die op je computer hebt geïnstalleerd.
- Geef YouTube.com als vertrouwde site op in je firewallsoftware.
- Zorg ervoor dat andere toepassingen, zoals QuickTime, iTunes, RealPlayer of Windows Media Player, niet als de standaard streamingtoepassing zijn ingesteld. Dit kan van invloed zijn op de videospeler.

Als je Vista hebt:
Wanneer het verwijderen en opnieuw installeren van Flash niet werkt, kan dit te maken hebben met een toestemmingsprobleem in Microsoft Windows Vista.
Gebruik de knop 'Windows' links onderaan en vervolgens de zoekfunctie:
Ga naar: C:\Windows\System32\Macromed\Flash\.
Klik met de rechtermuisknop op het volgende bestand: FlashUtil9b.exe of FlashUtil9e.exe.
Selecteer 'Uitvoeren als beheerder' en installeer de update.
Start je computer opnieuw op.

Lukt het nog steeds niet? Kijk dan eens of je de video's met een andere browser (IE, Chrome) wel kunt bekijken...

Succes!
Pieter2011