hoe verander ik mijn email adres ?

ik wil mijn msn email veranderen ,omdat mijn volledige naam er staat .of wijzigen als dat ook kan?wie weet hoe ik dat kan doen op een simpele manier

12 jaar geleden
in: Internet
28.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor soort mail heb je?
GMail, hotmail of een andere provider?
luna400
12 jaar geleden
ik heb hotmail.

Antwoorden (6)

Dat kan ook niet !

Je zult een nieuwe moeten aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig 2 minnen. Betekend dat me antwoord niet goed is? Een wijziging kan niet, ik bied 100 euro voor diegene die het wel kan binnen hotmail. Wat een rare site dit. En nu - punten boeien me niet, wel als mensen niet weten waar ze over parten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet je mailadres veranderen, maar wel de naam die word weergegeven en dat bedoelt luna400 blijkbaar. Ik heb je trouwens geen min gegeven.
helaas kun je je email adres niet meer veranderen.
Je kunt een nieuwe aanmaken, en de je oude mail naar dit mail adres doorsturen. Zodat je ( tijdelijk) je mail van je oude mail adres binnen krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad niet, je kan wel je naam veranderen, maar het mail adres zelf niet. Maak gewoon een nieuwe ;)

Toegevoegd na 11 minuten:
op hotmail hé?

Je gaat gewoon naar je inbox. Je ziet ergens rechtsboven je naam staan, daaronder 'opties' , klik daarop en klik daarna op 'meer opties'. dan krijg je een klein menu'tje als het goed is. Klik dan op 'accountgegevens' onder 'accountbeheren'. Dan moet je ergens je naam zien staan met daarachter 'wijzigen'. succes.
misschien heb je een oudere versie en klopt dit niet, maar bij mij klopt het wel,
succes!

Toegevoegd na 12 minuten:
sorry een beetje vaak 'succes' :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan niet je mailadres wijzigen. Maar je kan wel je naam die word weergeven, wat jij geloof ik bedoelt:
Als je inlogt is er rechtsboven een knopje 'profile', onder je naam. Als je daar op klikt kom je op een pagina met informatie over jezelf en updates. Boven de updates staat een knopje 'edit details', als je daarop klikt kom je op een pagina met al jouw gegevens. Boven in het midden staat jouw naam, daarnaast staat iets kleiner 'Edit'. Als je daarop klikt kan je je naam veranderen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Dit is btw met hotmail, wat de meeste hebben. Maar je kan overal je naam veranderen die word weergegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt dit hoor, waarom die min?
Je hebt blijkbaar hotmail.
Dan kun je een alias aanmaken. Dat kun je gebruiken in plaats van je bestaande hotmail adres.

https://account.live.com/AddAssocId?ru=http%3a%2f%2fdu102w.dub102.mail.live.com%2fmail%2f%3fmkt%3den-nl%26rru%3dinbox&fl=wld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En weer een minkukel.
Het mailadres kan je niet wijzigen. Je naam wel.
Zie afbeelding, in de witte vlakken kan je ingeven wat je wilt. Daarna op opslaan klikken en voila....
Is dat niet wat je bedoeld, en bedoel je dat je mailadres uit je naam bestaat zal je een nieuw mailadres moeten aanmaken, het is niet anders.
Je kan ook een alias aanmaken maar of dat handig is??