Hoe komt het dat de filmpjes op YouTube traag zijn?

Is al een dag of 4. Bij Telenet is alles oke en pc is ook in orde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet bij mij

Antwoorden (4)

Ik heb de afgelopen tijd geen enkel probleem gehad met Youtube. Dit moet dus een probleem zijn met jou computer en/of internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er ook van af welke filmpjes je bekijkt. De een laadt sneller dan de ander. Of heb je dit probleem met alle filmpjes op youtube?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook hoor gewoon slechte internetverbinding...
probeer de speedtest anders eens om te kijken hoe snel je insternet nog is...:
http://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/?ecmp=GO-UPC_Internet_Premiums-UPC_Speedtest_exact&gclid=CIffg6XMoKkCFcRN3gode0KYug
12 jaar geleden
Misschien heb je hem op de HD functie staan? Daar kunnen sommige computers/laptop niet tegen en word hij slomer, je kan hem het beste op 480p of lager zetten. ;)