Om en rond en vooral IN de grote steden zijn vooral wifi hotspots te vinden in hotels,Statiol benzine stations,winkels,grote(re) bedrijven. Van horen zeggen schijnt Internetten in vrijwel elke bibliotheek gratis te zijn.. Conclusie: ongeveer evenveel mogelijkheden als in Nederland.

TIP: Bekijk de volgende website,waarop het aantal hotspots wordt weergegeven ( inclusief het aantal) op een Google Maps achtige overzichtskaart.

http://free-hotspot.groopli.com/index.php?address=Norway&x=0&y=0&view=world&lang=en&Itemid=16793&option=com_google_maps

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 5 minuten:
Nadat ik wat beter had ingezoomd ,kreeg ik dit aan de linkerkant van de Map te zien:
Upplands Väsby3 Hotspots
Västerås3 Hotspots
Kista2 Hotspots
Sollentuna2 Hotspots
Gävle2 Hotspots
Järfälla2 Hotspots
Köping1 Hotspots
Åkersberga1 Hotspots
Täby1 Hotspots
Stockholm-Arlanda1 Hotspots
Borlänge1 Hotspots
Norrtälje1 Hotspots
Ludvika1 Hotspots
Falkenberg1 Hotspots
Sandviken1 Hotspots
Enköping1 Hotspots
Falun1 Hotspots
Arboga1 Hotspots
Hedemora1 Hotspots

Keurig de plaats/dorp + het aantal !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de macdonalds heb je altijd gratis wifi (klinkt beetje raar maar klopt echt) en die zijn er in noorwegen vast