Wat is een goede online alternatief voor Skype en MSN?

Ik wil met iemand chatten die geen Skype en MSN heeft, en die ook niet wil downloaden. Wat is een goed online alternatief?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beiden gaan chatroulleten en net zolang next doorklikken tot je elkaar vind. succes!! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met online bedoel je daarmee webbased, dus zonder downloads?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ MrTomaat: poehhh van al die keren dat ik me verveelde en op chatroulette zat ben ik een keer een vriendin van mij tegen gekomen en zelfs dat is volgens mij nog bijzonder xD.

Antwoorden (13)

Je kunt ook chatten op Facebook.
bamibal
12 jaar geleden
Je zou ICQ kunnen proberen. ICQ - Wikipedia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt hyves aanmaken, want dat hoeft je niet te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via deze link kan hij/zij ook msn-en met je zonder deze te hoeven downloaden.
Gewoon met haar/zijn eigen hotmail account inloggen en chatten. Zonodig even een hotmail account aanmaken, maar dan hoeven ze niets te downloaden of te installeren.
http://www.mastamessenger.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik daarvoor www.meebo.com Op die site kun je al je accounts (msn, yahoo, icq enz... alleen skype nog niet geloof is) in 1 meebo account doen en tegelijk aan hebben staan, maar je kunt ook zonder meebo account direct op een (bijv. Msn) account inloggen, zonder downloads. Als je een meebo account aanmaakt, kun je ook nog chatlogs bewaren en van overal op de wereld benaderen en teruglezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een gratis Gmail account kan dat allemaal ook.
En je hoeft er niets voor te downloaden.
escape
12 jaar geleden
Met Google talk kan het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via ebuddy kan je chatten even een account aan maken en klaar en je hoeft er niks voor te downloaden www.ebuddy.com en dan de sit onder vavorieten zetten en klaar erg simpel werkt het allemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chathier.tk
Een vriend van me heeft het gemaakt. Simpel en handig! Je hoeft nix aan te maken, alleen een nickname bedenken en je bent binnen! Ondersteund smileys en plaatjes van internet. Een nadeel.. Er kunnen maar tien mensen in de chatbox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer oovoo eens handige is je kan ook je skype contacten toevoegen
capthavoc
12 jaar geleden
probeer orkut.nl eens .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook via hyves chatten en habbo en via een chatbox kan het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hyves, FaceBook, Twitter, al die social network troep :P