Wie heeft er ervaring met madeinchina.com?

Ik weet nl niet hoe ik achter de prijzen van producten kan komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het goed gemaakt, post de link van een artikel hier en wij geven de prijs. Misschien heb je toevallig een produkt wat niet meer verkocht wordt gevonden ofzo?

Antwoorden (1)

Die worden gewoon vermeld op hun website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Ik weet ook niet wat ik er meer van kan maken. Ik word overspoeld met prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruiken jullie firefox?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, explorer maar firefox geeft het zelfde resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat raar. De hele morgen niks en nu zie ik opeens prijzen. Fijn dat het opgelost is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je de vraag weer sluiten (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt altijd zo, als je het daadwerkelijk irl aan ons had laten zien "terwijl de prijzen echt niet zichtbaar waren eerst" had ze er gestaan. Dat is een vreemde wet.