Hoe word ik op runescape player moderator?

ik report gemiddeld 5 mensen per dag op runescape.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kans voor Player Moderator te worden ligt niet aan je combat of total level. Dit wil zeggen dat je geen nieuwe Player Moderator ziet van Tutorial Island, je kan wel lagere combat levels zien als je ze inspecteert. Onthoud dat Jagex (de ontwerper) eerst het account tot in de puntjes word geïnspecteerd voor ze het Player Moderator laten worden, dus als je een zilveren kroon ziet wil dat zeggen dat hij of zij dat heeft verdient. Jagex geeft geen details over hoe dicht iemand bij de Player Moderator status zit. Alle Player Moderators worden handmatig gekozen door Jagex. Het beste advies dat Jagex kan geven is dat als je iemand ziet die de regels breekt dat je die persoon report. Als de speler het waard is om Player Moderator te worden vraagt Jagex via je inbox of je Player Moderator wilt worden. Het heeft GEEN nut om jezelf aan te bieden als player moderator.

je zou ze een bericht/ kunnen soliciteren. en je moet al het al heel lang spelen. Ik zou ze is bellen of mailen. ( al schat ik je kans min. in) of zoek een mod op RS en vraag het aan hem. (btw, je moet goed engels kunnen)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100