hoe kan je op internet foto's opslaan als het een adobe flas player bestand is?

ik wil een paar foto's graag tussen mijn eigenbestanden opslaan. bij gewone afbeeldingen lukt dat, maar als je bij adobe flas player foto op de rechter muisknop drukt dan krijg je instellingen en dat soort dingen. hoe je dat bestand moet opslaan staat er niet bij. hoe kan ik dit bestand als nog opslaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Misschien is dit een mooie en relatief eenvoudige oplossing.

Ga naar de site druk op printscreen (meestal naast f12)
Ga naar paint of een ander beeldbewerkingsprogramma en doe Ctrl-V
Nu kun je de foto croppen en opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt de foto's weliswaar niet zoals op de klassieke manier opslaan, maar het goede nieuws is dat de foto's in een flash bestand wel worden gedownload door je browser. Alleen worden die bestanden ergens in je tijdelijke internet bestanden opgeslagen in een map met een onverklaarbare naam en zijn dus slecht terug te vinden.

Er bestaat wel software, bv. de SoThink SWF catcher waarmee je flashbestanden op webpagina's kunt ontleden en de foto's eruit filteren. Daarbij moet ik wel zeggen dat soms de foto's dynamisch geladen worden en je dus in het script moet vissen naar linkjes die naar de afbeeldingen verwijzen. Je kunt een trial versie downloaden bij de bronnen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoelde Sothink SWF Decompiler... SoThink SWF Catcher is een plug-in for Firefox. Dat is misschien wel het meest gebruiksvriendelijke voor jouw situatie