Hotmail doet raar (lees beschrijving)

Ik heb pas geleden een nieuw hotmail account aangemaakt voor mijn nieuwe youtube account.
Om je youtube account te gebruiken wordt er eerst een email naar je toe gestuurd met een link waar je je account kan activeren.
Nu probeer ik op mijn hotmail in te loggen maar dan staat er: geen geldige wachtwoord gebruikersnaam combinatie.
Maar als ik op youtube inlog met mijn email dan ben ik gewoon ingelogd.

Ik weet mijn naam en wachtwoord dus wel.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hotmail en youtube zijn twee verschillende diensten. En als je wel in youtube kan inloggen, maar niet op hotmail, zal je je hotmail account email moeten resetten. Dan kan je in hotmail kijken of je youtube account daar wel correct gelinkt is. Waarschijnlij niet, en heb je als gebruikersnaam in youtube [naam]@hotmail.com gebruikt, ipv [naam].
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sinds ik Windows Live Mail 2011 op mijn bureaublad van mijn PC heb staan,behoort een probleem als deze tot het verre verleden. Het is eigenlijk een extra e-mailcliënt,welke dus op de PC wordt geïnstalleerd en er kunnen diverse webmail adressen ingevoerd worden én niet te vergeten..mail wordt van de server naar Uw PC verzonden. Ideaal dus. Als U dan een mailtje ontvangt,welke een bevestiging vereist,dan drukt U op de link en je komt ( vaak al zonder ww en /of gebruikersnaam-) zonder probleem op de bewuste website ,forum o.i.d. terecht zonder dit soort problemen. Ik ga U dus niet zeggen,dat U een fout heeft gemaakt of iets niet goed hebt ingevuld,want dat is slechts "gissen " !!

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan het zijn dat je wachtwoord en/of gebruikersnaam van hotmail verschilt van deze waarmee je je op youtube hebt geregistreerd?
probeer bij hotmail eens te klikken op "wachtwoord vergeten"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke ik bedankt voor de tip