Hoe kan ik mijn clickandbuy account verwijderen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb even voor je gezocht (kende dit niet een haha) maar zou zou het moeten lukken! Annulering is niet vereist Als gebruiker bent u niet verplicht om uitdrukkelijk te annuleren Het enige wat u hoeft te doen is gewoon stoppen met het gebruik van het systeem. Als u uw lidmaatschap gewoon wil opzeggen, stuur ons een e-mail, met vermelding van uw klantnummer naar: service@us.clickandbuy.com service@us.clickandbuy.com Erna krijgt u een bevestiging van uw opzegging via e-mail. Let op: Na annulering, zal je je weer volledig opnieuw moeten registreren om te kunnen aankopen via ClickandBuy. Uw oude account niet kan worden gereactiveerd. Het zal niet mogelijk om uw oude gebruikersnaam (meestal uw e-mailadres) opnieuw als u registreert, te gebruiken omdat deze geblokkeerd blijft na een annulering. Om deze reden adviseren wij dat u simpelweg stopt met het gebruik van uw ClickandBuy-rekening in plaats van deze te annuleren. We hopen dat we u kunnen te overtuigen om onze service opnieuw te gebruiken op een later tijdstip.

Bronnen:
http://www.clickandbuy.com/US_en/help/surfer.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100