Kun je op Facebook zien wie je profiel bezocht hebben?

Kreeg laatst een melding via Facebook van iemand waarin precies stond hoe vaak zijn profiel bezocht was door mij (en nog enkele anderen). Werkt dit echt of is het fake?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Dit is inderdaad fake, ze kunnen dat namelijk helemaal niet achterhalen. Hecht dus ook geen waarde aan 'lijstjes' die je bij anderen ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

NEE dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook heeft die functie niet. Niet dat het moeilijk is, maar op deze manier willen ze privacy waarborgen denk ik. Er zijn miljoenen mensen die iemand zoeken die ze eigenlijk niet mogen. Dit doen ze puur door nieuwsgierigheid. Dat willen die mensen ook niet dat het bekend is. Dus de functie is eigenlijk uitgeschakeld door Facebook. En dat kan je niet met een applicatie van derde partij oplossen. Dat laat Facebook niet doen.

Soms zie je lijsten van mensen die meest jouw profiel bezocht heeft. Maar dat wordt berekent door berichten te optellen. Dus wie meest bij jouw feedback plaats staat op nummer 1.