pc beeldgrote instellen

op de taakbalk moet ergens een link zitten, zodat ik de beeldgrote van mijn scherm kan instellen
bijv mijn startpagina staat het rechtsbovenkruis net buiten beeld
moet um elke keer naar links slepen
wie helpt?

Toegevoegd na 33 minuten:
volgens mij heeft het iets met navigatie te maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat ligt aan je monitor zelf, even de knopjes uitproberen om de goede stand te vinden dus.
Maar je kan ook de resolutie van je scherm veranderen als je dat soms bedoeld. Rechtermuisknop op je bureaublad -> properties -> settings en dan de schuifbalk één of twéé naar rechts schuiven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gok dat je je monitor met VGA(blauwe connectie) aangesloten hebt en je je monitor even in moet stellen. In dit geval even horizontaal vershuiven. Als dat het niet is moet je even rechtermuisklikken op je bureaublad en dan naar resolutie of eigenschappen gaan en daar kan je alles instellen.