ik heb twitter aangemaakt en krijg allemaal mensen die mij volgen (rijscholen etc) maar dat wil ik niet. Hoe verwijder ik ze?

Ik heb op internet gelezen dat er naast Follow een knopje zit waardoor je iemand kan blokkeren, maar die kan ik dus niet vinden! Bij mij staat er dan: Create a list.

Toegevoegd na 35 minuten:
Ja ik had inderdaad al ergens gelezen hoe ik dat kon doen. Dat heb ik ook gedaan, maar die Rijscholen blijven nu nog steeds mijn followers.. Kan ik daar nog vanaf komen?

Toegevoegd na 59 minuten:
En juist dat tandwieltje kan ik niet vinden..

Toegevoegd na 59 minuten:
Link: http://img28.imageshack.us/i/twitteraw.jpg/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet het desbetreffende profiel aanklikken en daar zal de optie wel te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij je settings kan je ervoor zorgen dat alleen door jou goedgekeurde personen je kunnen volgen. Rechts boven op je naam klikken, daaronder settings, dan Tweets Privacy aanklikken.

Toegevoegd na 33 minuten:
Als je dat hebt gedaan, kun je de lijst met je followers oproepen, dan klik je er een aan, en er verschijnt rechts een mogelijkheid om te blokkeren (onder de knop met het tandwieltje).
Plaatje bij antwoord
itsme