Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik iedereen tegelijk een mail sturen?

Ik heb live van hotmail )(web, online mail). Ik heb mappen met allerlei mailtjes van div personen. Ik heb in contactpersonen een hele lijst staan, maar ik wil alleen de mensen die in een bepaalde map staan, een mailtje krijgen. Hoe kan ik dat doen, zonder dat ik 1 voor 1 moet mailen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb dus mappen met bijv werk, prive, eten, drinken,(noem maar even domme voorbeelden), en ik wil in de map de mensen in de map "drinken" een mail sturen. Ik kan het niet voor elkaar krijgen, alleen door ze een voor een te mailen op dit moment. Er staan er echt veel in zo'n map! Kan ik al die mails niet aanklikken op een of andere manier, en die allemaal mailen??

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb dus mappen met bijv werk, prive, eten, drinken,(noem maar even domme voorbeelden), en ik wil in de map de mensen in de map "drinken" een mail sturen. Ik kan het niet voor elkaar krijgen, alleen door ze een voor een te mailen op dit moment. Er staan er echt veel in zo'n map! Kan ik al die mails niet aanklikken op een of andere manier, en die allemaal mailen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan allerlei groepen maken. Per groep kan je dan aangeven wie je wilt mailen door de contactpersonen te selecteren.
Als wilt mailen hoef je alleen die groep te selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een mailtje stuurt kun je gebruik maken van 3 velden.
To: Wanneer je iets naar 1 persoon wilt sturen.
CC: Voor als je een mailtje naar meerdere personen wilt sturen. (je hoeft niet persee iets in het 'To:' veld in te vullen als je gebruik maakt van CC).
BCC: Dit is hetzelfde als CC, maar dan ziet niemand naar wie je het mailtje allemaal hebt gestuurd en denken ze dat het enkel naar hen is gestuurd :)

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding