Wat is de gemiddelde internetsnelheid?

Ik heb een test gedaan.
http://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/

Als uitslag kreeg ik:
Downloaden - 27,54 mbps
Uploaden - 3,28 mbps

Nu hoeven jullie niet allemaal die test te doen en mij de uitslag te geven. Ik wil gewoon het gemiddelde weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
11.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27,54 O_0 wow, das veel! ik kom niet hoger dan 5.25 jahh.. ziggo hé
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb geen idee maar ik kom inderdaad ook niet hoger dan 9,2 en upload 0,88. Ik denk dat het wel goed zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoelen jullie megabyte MB/s per seconde of megabits? (Mbs) Dat scheelt een factor 8. Bij mij is het gemiddeld 75mbs up en 80 mbs down. Maar dat zal je vast wel niet bedoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.27 Mbps download, 3.70 Mbps upload hier.

Het beste antwoord

Eind 2010 bedroeg de gemiddelde downloadsnelheid in Nederland 14,2 Mbps.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zijn normale intetnet snelheden +\- 30mb/s down
+\-5 mb/s upload
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom op 113 MB/s download en 9.9 MB/s upload...

Toegevoegd na 3 minuten:
(ik HAD upc's 90 MB/s contract, maar dat hebben ze opgeheven en is nooit van de grond gekomen, en de paar mensen die dat toevallig via hun callcenter hebben gehad of zo (zoals ik) met dat 90 MB/s contract hebben mazzel, want die hebben nu allemaal precies wat een 120 MB/s abbo heeft maar dan voor lagere kosten, zolang het contract loopt dan.) Anyway, in feite zit ik technisch dus op het 120 MB/s abbo dus mijn snelheid klopt wel redelijk.

Toegevoegd na 8 uur:
120 Mb/s (megaBIT per seconde) bedoel ik uiteraard! Met dankaan Roland... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal wel Mb/s bedoelen...
ik kreeg 0,15 downloaden en 0,5 mbps uploaden. maar ik meen het :/ neem geen kpn