Wat kan ik eraan doen dat mijn hotmail account stopt met het versturen van spam naar anderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Je paswoord veranderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe heeft de verstuurder van spam geen gegevens van je nodig, maar ik heb gemerkt dat het versturen van spam via mijn account ophield toen ik mijn wachtwoord veranderde. Het is sowieso aan te bevelen om je wachtwoord bij hotmail regelmatig te veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks! Een nieuwe account openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden is vaak, dat je zelf je gebruikersnaam en wachtwoord invult op sites waar je hoopt een ipod of iets anders te winnen. Wat gebeurd er dan, alle mensen in jouw email lijst krijgen dan allemaal een mail uit jouw naam en zo hopen de makers dat die anderen er ook in trappen en hetzelfde doen. Dus nooit meer je gebruikersnaam invullen plus wachtwoord en direct je wachtwoord veranderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal is dat jouw account niet maar een bericht verstuurd alsof het van jou komt. valt weinig aan te doen dan ander account te nemen en je contacten dit account laten blokken. je gegevens zijn al bekend en succesvol gebleken voor spam dus dat blijft wel even zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier tegen kunt doen is bijvoorbeeld, je wachtwoord veranderen en de geschiedenis + cookies van je browser verwijderen.

Het verwijderen doe je als volgt (in Internet Explorer):

- Klik in je internet browser op Extra
- Vervolgens op ‘Browsegeschiedenis verwijderen…’
(dit venster kun je ook oproepen door Ctrl + Shift + Del in te drukken)
- Vink ‘Cookies’ en ‘Geschiedenis’ aan.
- Klik op ‘Verwijder’
- Klaar!

In Mozilla Firefox:

- Klik bovenaan op ‘Extra’
- Vervolgens op Privégegevens opruimen
(of ook Ctrl + Shift + Del)
- Vink ‘Navigatiegeschiedenis’ en ‘Cookies’ aan.
- Klik op ‘Privégegevens nu opruimen’
- Klaar!

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!!