Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik eraan doen dat mijn hotmail account stopt met het versturen van spam naar anderen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je paswoord veranderen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe heeft de verstuurder van spam geen gegevens van je nodig, maar ik heb gemerkt dat het versturen van spam via mijn account ophield toen ik mijn wachtwoord veranderde. Het is sowieso aan te bevelen om je wachtwoord bij hotmail regelmatig te veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks! Een nieuwe account openen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden is vaak, dat je zelf je gebruikersnaam en wachtwoord invult op sites waar je hoopt een ipod of iets anders te winnen. Wat gebeurd er dan, alle mensen in jouw email lijst krijgen dan allemaal een mail uit jouw naam en zo hopen de makers dat die anderen er ook in trappen en hetzelfde doen. Dus nooit meer je gebruikersnaam invullen plus wachtwoord en direct je wachtwoord veranderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal is dat jouw account niet maar een bericht verstuurd alsof het van jou komt. valt weinig aan te doen dan ander account te nemen en je contacten dit account laten blokken. je gegevens zijn al bekend en succesvol gebleken voor spam dus dat blijft wel even zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier tegen kunt doen is bijvoorbeeld, je wachtwoord veranderen en de geschiedenis + cookies van je browser verwijderen.

Het verwijderen doe je als volgt (in Internet Explorer):

- Klik in je internet browser op Extra
- Vervolgens op ‘Browsegeschiedenis verwijderen…’
(dit venster kun je ook oproepen door Ctrl + Shift + Del in te drukken)
- Vink ‘Cookies’ en ‘Geschiedenis’ aan.
- Klik op ‘Verwijder’
- Klaar!

In Mozilla Firefox:

- Klik bovenaan op ‘Extra’
- Vervolgens op Privégegevens opruimen
(of ook Ctrl + Shift + Del)
- Vink ‘Navigatiegeschiedenis’ en ‘Cookies’ aan.
- Klik op ‘Privégegevens nu opruimen’
- Klaar!

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding