Hoe kan ik mijn hyves toolbar weer goedkrijgen in firefox?

Gisteren heb ik de google toolbar geinstalleerd in firefox maar hierdoor werd de laptop traag. Dus maar weer verwijderd. Ook heb ik de toolbar van hyves erop. Deze staat nu verkeerd ingedeeld (zie foto). En krijg hem niet meer goed. De volgende dingen heb ik al geprobeerd.

- deinstalleren en opnieuw installeren hyves toolbar
- alle tijdelijke catch verwijderd.
- computer en firefox opnieuw opgestart.
- Systeem herstel
- Ccleaner

Alles heeft niet gewerkt. Heeft iemand nog een andere oplossing?

Ik heb Windows 7 home prenium. En firefox 3.6.16

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

die toolbar kun je vastpakken en verplaatsen naar waar je wil. Je kunt je ook doen door naar beeld te gaan en dan opties werkbalken, en dan kun je hem verplaatsen of weghalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover was ik ook al. Maar elke keer als je firefox opstart dan mag je alles weer naar links verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is miss ingesteld dat FireFox cache geheugen leeg maakt bij sluiten, dit kan hier ook mee te maken hebben dat hij het niet opslaat. Of zet automatisch verwijderen bij afsluiten eens uit, en probeer het nog eens.
Anders zou ik het niet weten :s
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Maar heb inmiddels firefox 4 geinstalleerd