Ziggo alles in 1 & FritzBox 7170

Kan ik mijn FritzBox zonder problemen achter het Ziggo kabelmodem hangen? En waar sluit ik de telefoon dan op aan (KPN lijn komt te vervallen). Ik heb de FritzBox alleen nodig voor WiFi.

Toegevoegd na 57 minuten:
Beide antwoorden waren goed, ik heb dus geen beste antwoord gekozen. Bedankt voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je krijgt een modem van Ziggo waar je de telefoon koppelt en de LAN die van de straat komt en de, in jouw geval Fritzbox voor de wifi. ook een eventule router kan je eraan hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze router kunt U inderdaad gewoon meteen gebruiken .
Hoe deze juist aan te sluiten staat op de volgende pagina ,uitvoerig beschreven. Schrik niet als U XS4All ziet staan,de werking is exact hetzelfde. Het enige verschil is,dat U geen XS4All invult als provider ,maar Ziggo

.http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/internet/fritzbox/configureren.php

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/internet/fritzbox/configureren.php