Hoe heet de site waar je geluid van YouTube filmpjes ka downloaden en op je iPod kan zetten

Sinds dat limewire is gestopt met werken weet ik niet waar ik mijn muziek vandaan kan halen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (10)

Ik denk dat je de youtube converter bedoeld dat moet je dowloaden (dat kun je zo op google zoeken) en daar moet je dan de link in zetten en dan download die dat filmpje
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik vidtomp3.com dat is heel gemakkelijk en ik heb er nog nooit last mee gehad;)
Groetjes marijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zamzar.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.video2mp3.net/
Dan moet je de link van youtube filmpje in de balk plakken en op convert klikken, de rest spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube converter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vdownloader werkt ook goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb nu ook gewoon een nieuwe limewire: 'frostwire' . gewoon gratis te dowloaden!

en werkt precies hetzelfde als limewire!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zamzar is idd een hele goede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Http://www.video2mp3.net

Wel veel reclame staat er op die site..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik youtube converter, maar je moet zelf maar kijken wat het beste is. succes