PayPal betalingen met Beatport (lees verder)

Ik maak sinds een paar maanden gebruik van Beatport en PayPal, als ik wil afrekenen, dan moet ik geld op mijn paypal account hebben gestort. Nou vraag ik me af of het ook mogelijk is om bij Beatport af te rekenen, door paypal geld van mijn gewone rekening af te laten schrijven, zonder dat ik dus eerst geld heb overgemaakt naar Paypal (en 2/3 dagen te wachten tot het erop staat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Dat kan inderdaad, door je bankrekening te koppelen aan je PayPal account.
De instructies hiervoor zijn op de Paypal website te vinden, ergens onder account.
Kimath