Wat is er met de site www.dichttalent.nl gebeurd?

Ik heb al mijn gedichten al enige tijd online staan op dichttalent.nl
Ik heb ze dan ook lang niet allemaal op mijn eigen pc staan.
Nu ik naar de site ga wordt ik doorgelinkt naar de ncrv.
Ik heb nergens een persbericht of wat dan ook kunnen vinden.....

Is ie gewoon tijdelijk uit de lucht of kan ik al mijn gedichten nu wel vaarwel zeggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Jammer, ik denk dat je te laat bent om je gedichten nog op te halen. Heel misschien is er nog een klein kansje om met de waybackmachine of zoiets, wat van je gedichten terug te halen, maar ik wil je niet blij maken met een dooie mus.

"Mochten er nog dichters zijn, die werk hebben staan
bij de site van de NVRV, nu je kans om tijdig weg te halen.

De NCRV stopt met DichtTalent

Hilversum, woensdag 17 november

De NCRV stopt met DichtTalent. Vanaf medio november wordt het platform afgebouwd. De beslissing dat de NCRV zou stoppen met DichtTalent werd in februari 2008 al genomen. Vanaf dat moment is gezocht naar een betrouwbare partner die het platform zou kunnen overnemen. Dit heeft in de afgelopen twee jaar uiteindelijk niet tot acceptabele resultaten geleid."

Lees meer in onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neeee :(
Dit is echt balen!
Ben zelf al zo'n 8 jaar aan het dichten en nu zijn ze gewoon weg! naja iig bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope wayback ook niet gelukt. kwam tot aan de lijst met dichters maar toen ik op mijn naam klikte had hij hem niet meer :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur je inlognaam, en het aantal gedichten dat je daar hebt staan maar even per PM naar me toe. (eventueel ook titels van gedichten, en de jaren/maanden waarin je ze hebt gepost)
Ik ben er net ook geweest, en ik vond opvallend veel.
Beloven doe ik niks, want ik heb geen idee hoe tijdrovend zo'n zoektocht is. En natuurlijk weet ik ook echt niet of het mij wel lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je net gePMt ;)