Dan moet je een "handtekening" aanmaken. Je kan er zelf je gewenste tekst inzetten.
Klik in je Postvak IN van Hotmail op Opties en klik op Meer opties.
Klik onder Hotmail aanpassen op Persoonlijke e-mailafsluiting.
Maak een handtekening en klik op Opslaan.
Ga naar je Postvak IN van Hotmail en klik op Nieuw om een e-mail te schrijven waarin je nieuwe handtekening staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien u een handtekening wilt toevoegen in Windows Live mail kunt u onderstaande stappen volgen.

- Start Windows Live Mail

- Klik in het menu Extra op Opties.

- Als u de menubalk niet ziet, klikt u op de werkbalk op de knop Menu weergeven en vervolgens op Alle menu's weergeven.

- Klik op het tabblad Handtekeningen.
- Klik in het gebied Handtekeningen op Nieuw.

- Klik in het gebied Handtekeningen op de handtekening die u wilt bewerken.

- Typ de tekst van uw handtekening in het vak Handtekening bewerken.

- Klik op OK.