Is er een app of site waar je een mobiel die uit stast mee kan opsporen? Ik ben namelijk mijn mobiel kwijt. (geen iPhone maar een Samsung Star Qwerty)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het is in dit geval vele malen slimmer om je eigen geheugen te gebruiken. Waar was je toen je dat apparaat de laatste keer gebruikte? Wat heb je er daar na mee gedaan? Bijvoorbeeld in je broekzak gestopt die je 's avonds in de wasmand hebt gestopt?
Daar is een elektronische oplossing voor, dat moet je zelf terug zien te bedenken!
Amadea
13 jaar geleden
Niet als hij uit staat.