Hoe is populariteit op deviantart ingedeeld?

Op de kunstsite Deviantart.com (DA) is er een knop waarbij je de populairste kunstwerken van de afgelopen tijd kan zien (bijvoorbeeld 1 dag) maar hoe word ingedeeld wat populair is en wat niet? Ik merkte dit op toen ik zag dat het aantal favorieten niet echt van belang zijn... Een kunstwerk met meer favorieten stond lager in de ranglijst dan een soortgelijk kunstwerk met minder favorieten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het is volgens mij een combinatie van het aantal favorieten, views, comments en mensen die er rechtstreeks naar linken.
Kimath
13 jaar geleden
dit heeft temaken met hoeveel bezoekers het heeft per uur (gemiddeld). wordt pas getelt na 2 uur. daarom ook de reden dat sommige DA's bovenaan staan, maar een dag later al een paar pagina's terug.