Via Firefox bewaar ik soms een webpagina dmv 'Bladwijzer'. Bij 'Naam' staat dan al tekst mbt die webpagina ingevuld. Hoe verander ik die tekst?

Bij 'Naam' staat dan al tekst mbt die webpagina ingevuld. Het kader met de tekst is groen. Ik kan echter niet met de cursor in de tekst komen: Ik moet dus of de reeds ingevulde tekst bij "Naam' laten staan, of in het tekstvak 'Naam' klikken waardoor ALLE tekst uit het tekstvak verdwijnt. In dat laatste geval moet ik dus weer bedrijfsnaam of zo van de webpagina invullen. Waarom kan ik niet met mijn cursor in de tekst gaan staan en sommige delen van de reeds ingevulde tekst wijzigen of deleten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Zodra je kiest voor "Bladwijzer toevoegen"is de naam in het blauw. Die kun je dan al gelijk wijzigen in de naam die je zelf wilt geven aan de pagina.

Toegevoegd na 3 minuten:
Klik anders een op "Bladwijzers" Dan op de bewuste pagina klikken met de rechter muis knop. Kies dan voor "Eigenschappen" dan opent een schermpje, misschien kun je hem daar wel wijzigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het uitgetest en het werkt precies zoals U het beschreef.
IK sloeg een pagina op ..( = voorbeeld) Startpagina.nl
Op het moment,dat ik aangaf deze te willen toevoegen ben ik HALVERWEGE de tekst van STARTPAGINA.NL de muiscursor gezet ..en op de GROTE pijltoets ,helemaal RECHTSBOVEN vlak naast de + = toets en opgeschoven tot de rest ook zichtbaar werd en dat ook op dezelfde wijze weggehaald. Met dat terugduwen van letters uiteraard NIET verder dan http://

Nu kunt U elke titel/naam opgeven ná hetgeen hierboven staat en opslaan als Bladwijzer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met je LINKERmuisknop op het veld achter "Naam" klikt, kun je normaal gesproken de bestaande tekst aanvullen of veranderen.
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat werkt om de een of andere reden niet...
Pieter2011
13 jaar geleden
Vreemd hoor! Bij mij werkt het probleemloos. Speelt het probleem alleen bij Firefox of heb je er ook last van als je b.v. de naam van een .jpg of .doc bestand wijzigt? Ik heb nog even gekeken en je zou kunnen proberen om, nadat je op "Bladwijzer voor deze pagina maken" hebt geklikt en het venster is verschenen, op "Bladwijzermenu" (achter Map) te klikken. Dan wordt de naam van de site niet meer in z'n geheel geselecteerd en kun je misschien wel iets in de tekst veranderen?