Als ik skyfire op de ipod touch heb gedownload kan ik dan filmjpes op de site dumpert.nl kijken?

Ik vind dumpert een hele leuke site maar ik kan geen filmjes kijken op de ipod touch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je de app Skyfire download kan je inderdaad gewoon filmpjes op dumpert kijken. Skyfire stuurt het filmpje naar een server waarbij het daar word geconverteerd zodat het op de ipod kan worden afgespeeld en naar de ipod terug gezonden zodat je kan kijken. Met skyfire kan je dus alle flash filmpjes wel kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is ook een app die dumpert heet. Is goedkoper en werkt beter vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.
Deze app had ik nog niet opgemerkt.
De filmpjes op www.dumpert.nl zijn in Flash en die kunnen niet weergegeven worden op de iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf skyfire en je kunt er inderdaad dumpert filmpjes mee kijken. de meeste sites worden ondersteund maar niet alle volgens de makers, ik ben echter nog een site tegengekomen die niet werkt.