Hoe verwijder je zoekresultaten bij Google

Er is iemand anders met dezelfde naam als mij en deze persoon is niet erg netjes in de mond. Ik denk dat dit later problemen kan opleveren als ik werk moet zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Jammer, dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij kan het iniedergeval op de iPod, je ziet misschien ook op je pc staan als je een woord intypt bij Google die je al eens eerder hebt getypt staat eronder zoekresultaten/opdrachten verwijderen ofzoiets...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Ronald ook al schreef, kan het inderdaad niet. Het enige wat je kunt is hopen dat degene met dezelfde naam als jij zich een tijdje gedeisd houdt, zodat zijn hits naar de achtergrond verdwijnen, mensen die googelen zoeken nl. meestal alleen bij de eerste pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10000 % zeker dat het wel kan. Ik heb t nl ook gedaan ivm stalking. Google adviseert in eerste instantie de betreffende website aan te schrijven, maar dat helpt geen ruk want dan ben je nog steeds zichtbaar.
Tis wel ingewikkeld, dus ik weet niet of ik t gied kan uitleggen, maar ik kan je helpen met n begin.
Je moet in elk geval een google account maken. Dan rechts krijg je extra opties. Daaruit kun je vinken dat je iets wil verwijderen uit google, je moet dan de google link de onderste regel van datgene wat je weg wil) copien en in t veld daarbaast de reden waarom t weg moet.

T kan echt, ik ben nu onvindbaar op google.
Aangezien ik niet echt heel goed ben met compueters zal t jou ook lukken.

Google anders: google resultaten verwijderen, en dan kom je vast ook ver. Als je er goed voor gaat zitten.
Succes!!!