vraag over internet ipad

hallo

Ik heb thuis internet via het stopcontact.
dit wil zeggen dat ik mijn netwerkkabel via een stekker in het stopcontact kan steken, en zo een internetverbinding voor mijn laptop krijg.
nou wil ik dus een ipad kopen maar werkt die alleen met draadloos netwerk of kan ik ook mijn snoertje van het internet de in steken?

Toegevoegd na 21 minuten:
Oke dankjewel dan word kijken voor draadloos Internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Nee, kan niet. Je ksn evt een apple airport express kopen. Werkt ideaal, evt ook muziek streamen naar stereo !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt alleen met draadloos internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kan geen internet over het stopcontact, denk dat je iets anders bedoelt. Maar in een iPad zit geen ingang voor internet, zal dus over de wifi moeten. Heb je nog geen draadloos internet, moet je een modem aanschaffen. Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Internet via stopcontact kan wel hoor, wij hebben het thuis. Via speciale adapter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan inderdaad wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, kan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen stopcontact, dat is een andere ingang uit de muur. Denk na voor je wat zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geldt vooral voor jou: http://www.devolo.be/consumer/dlan-stroomnetwerk-powerline.html?l=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 4 mensen zeggen dat het wel kan dan ben jij degene die na moet denken, kom nou zeg. Maar vooruit, iedereen kan nog wat leren en jij weet nu dat je ook internet via het stopcontact kan krijgen met de juiste apparatuur.
Kimath
13 jaar geleden
@WillieWonka: goh, dan moet je toch eens een mailtje naar deze mensen van het blad Computer Totaal sturen, dat deze test voor Netwerk via het stopcontact totaal niet kan: http://computertotaal.nl/article/20199/netwerk-via-het-stopcontact.html "Als een draadloos netwerk toch onpraktisch is en ook het trekken van netwerkkabels geen optie is, dan is er nog powerline. Via deze methode worden de kabels van uw elektriciteitsnetwerk als netwerkkabels gebruikt. Wij testen powerlineadapters die een maximale doorvoersnelheid beloven van 200 Mbps."
Kimath
13 jaar geleden
Zie ook deze 2 links voor meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/HomePlug
http://nl.wikipedia.org/wiki/Power_Line_Communication
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aiaiai, ga ik toch even flink op mn plaat :$ bedankt voor de info, ben ik ook weer wat wijzer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad joh, kan gebeuren!
Je kunt het beste of een wireless accespoint als een Apple Airport Express aanschaffen of een homelink wifi adapter. Dat is ook zo'n stekker vanaf je stroomnet internet, maar dat maakt dan een WiFi netwerk aan ipv dat naar een kabel gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee aleen draadloss