Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Dat ligt er maar net aan voor welk apparaat/software het is.

Misschien helpt de knop: "Verwijder update"?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is voor Ipod touch en die knop bestaat niet:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat gebeurt er als je de iPod reset? "bovenste knop, home knop, en bovenste volume knopje voor 15 seconden in drukken" wees niet bang, je raakt geen gegevens kwijt.
Als het om een Windows update ( of servicepack) gaat:

Configuratiescherm>>>Programma's>>>Geïnstalleerde updates.

NU kun je door de bedoelde update aan te klikken Windows zelf deze laten verwijderen. Volg de aanwijzingen exact op en blijf vooral zéér geduldig,want het kan soms best lang duren. Schakel tijdens het uitvoeren er van NOOIT de computer uit !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je het probleem hebt dat je update niet door zet. En niet wil laden, waardoor je de app ook niet meer kunt openen. Dit probleem heb ik ook gehad, maar ging vanzelf weer over. Misschien had het er mee te maken dat ik hem op iTunes aansloot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle updates zijn bij een iPhone zonder meer 'reversabel' (omkeerbaar). Je kan via een reeds opgeslagen backup wel naar een eerder tijdstip terug (dat een bepaalde app nog wel werkte bv). Of de iPhone terugzetten naar de fabrieksinstellingen en dan wel de juiste update installeren.

Hier vind je nog een paar tips:
http://www.iphonefaq.org/archives/97285
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding