waar kan ik verhaaltjes schrijven en er voor betaald worden?

korte verhaaltjes oftewel beter bekend als blogs, ik wil hier graag mee beginnen omdat ik geen opleiding heb en nu in de orientatietraject zit tot het einde van het jaar, dat betekend dat ik elke keer uit ben om 11:30, ik zou graag elke dag ofzo wat schrijven voor geld, graag in het nederlands en niet advertisen, dus echt verhaaltjes over het leven en alles. ik heb een rijke fantasie en kan snel rijmpjes en alles verzinnen, ik zou het graagst willen dat ik kritiek kan leveren op iets of iemand.

MysteryGuitarMan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het zijn dat je deze vraag al eens eerder gesteld hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan, maar ik wil een duidelijk antwoord die ik nog NIET hebgehad, aangezien ik het toen verkeerd stelde doe ik het nu anders.

Het beste antwoord

Zelf een blog beginnen en er advertenties (bijvoorbeeld via Google Adsense) opzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (4)

stuur eens een mail, brief of bel naar een krant, tijdschrift ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Infonu.nl maar je verdient er nooit echt bakken geld mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens via de site in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Infoyo.nl ik heb er al aardig wat mee verdiend