Ligt rabobank internernetbankieren eruit.?

Vanmorgen al niet beschikbaar,en nou nog niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, als het maar niet diezelfde DDoS-sers van vorig weekend zijn, want dan is het maandag pas weer opgelost...

Het beste antwoord

Bij mij is het wel bereikbaar, meer heel erg traag. Het vorig weekend waren ze ook al onbereikbaar, vanwege een ddos aanval. Even geduld zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor het antwoord.
Maar hier is hij helemaal onbereikbaar.
Vreemd eigenlijk.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net weer even geprobeerd en nu was hij gewoon weer snel, als altijd. Ze hebben meerdere servers die dit soort dingen doen, mogelijk dat jij via een andere server gaat die wel een probleem geeft.

Andere antwoorden (2)

Bij mij doet hij het gewoon goed, geen problemen en ook niet traag, mogelijk nog een keer proberen?
vorig weekend waren ze inderdaad ook een paar uur niet bereikbaar, maar dat was vrij snel opgelost. Als je nu nog steeds problemen heb ligt het vast ergens anders aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt op goede snelheid bij mij!