Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent dit spelletje?

Ik heb laatst op internet een leuk spelletje gespeeld. Ik weet niet meer hoe het heet en waar ik het kan vinden. Ik heb het via google gevonden. Het is een spelletje met stapels blokken (kratten) die je dan per 3 van dezelfde kleur moet wegspelen en er komen elke keer keer nieuwe rijen bij. De rijen schuiven steeds door en naarmate de levels vorderen krijg je meer rijen. Het is een soort variant op goudmijn waarbij je met een hamer tegen blokken van dezelfde kleur aangooit.

Wie weet over welk spelletje ik het heb en waar ik het kan terug vinden. Heb zelf al gezocht zonder resultaat.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb hem gevonden dankzij Connie! het spel heet abyss.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
832

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je tetris dat heb je in heel veel soorten.
maar de meest bekende is tetris
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.spelletjesoverzicht.nl/spelletjes/blokken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://behendigheid.leukespellen.be/goudmijn-spelletjes.html

Andere antwoorden (3)

Op spelletjes.nl staat een spelletje dat noemen ze kisten schuiven, die bedoel je zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pal4.masc.nl daar vindt je onder de knop ontspanning diverse spelletjes, volgens mij staat het spelletje erbij die jij bedoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat je dit op die site kon vinden. ik ben aangemeld bij 50plusnet.nl en daar kan je zo op die site komen zonder spelletjes te kopen. Het spel heet crashdown
kijk eens onder zylom.nl en dan verder klikken. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding