vraag : router

ik heb een vraagje : ik wil een router aanschaffen, de * Sitecom WL-366 Wireless 300N Router Dual Antenna, Sitecom
, maar hoe kan ik weten of hij zal werken. ligt dat aan mijn internet of mijn pc? ik heb een asus pc en upc internet . iemand meer informatie voor mij? zsm aub

bij voorbaat dank
I

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je kunt inloggen op je router via je pc en daar staat of je internet hebt of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij thuis een modem hebt waar internet op zit, en hier de router op aansluit zal het zeker werken.

Een router is niet afhankelijk van het type computer dat jij gebruikt, noch van de provider die je hebt voor je verbinding.

Als je deze dus goed aansluit, en de provider zorgt dat je internet hebt, werkt de router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het ip adres van de router