Hoe kan ik geld verdienen op het internet met mijn hobby's?

Hallo,

Ik ben 14 jaar en ik heb al veel dingen geprobeerd op het internet, maar geen één is gelukt.
Weten jullie iets wat ik kan doen op het internet om geld te verdienen?
Eventueel iets met mijn hobby's en dingen die ik leuk vindt? Dit zijn ze: Vliegtuigen, vliegen, logo's ontwerpen(grafisch ontwerpen).

Enig idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt zeer makkelijk geld verdienen op internet met de verkoop van producten en diensten. Er is een groot tekort aan bedrijven die oude foliestickers aanbiedt van oude en nieuwe vliegtuigmerken en maatschappijen. Ontwerp deze in 3 formaten (15,30,50cm) en laat deze bij een foliedrukker fabriceren.(Belgie is goedkoper !) Zorg dat ze weatherproof zijn en van superkwaliteit. Verkoop de kleine voor 9.95 dollar de middelgrote voor 14.95 en de grote( voor 19.95. geef kwantumkortingen. De eerste maand zul je niks verdienen,maar daarna begint de hausse te komen. Veel klanten zullen in Amerika zitten. ( daar kopen ze vaak 10 stickers tegelijk) Ga uit van een omzet van 100 stickers per maand,waarbij de kleine stickers het meest verkocht worden. Als de kwaliteit goed is verkoopt het zichzelf. Succes ! Toegevoegd na 4 minuten: verkopen doe je via Ebay.com en Amazon.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100