Hoe kan ik geld verdienen op het internet met mijn hobby's?

Hallo,

Ik ben 14 jaar en ik heb al veel dingen geprobeerd op het internet, maar geen één is gelukt.
Weten jullie iets wat ik kan doen op het internet om geld te verdienen?
Eventueel iets met mijn hobby's en dingen die ik leuk vindt? Dit zijn ze: Vliegtuigen, vliegen, logo's ontwerpen(grafisch ontwerpen).

Enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn veel verschillende manieren om geld te verdienen op het internet. Affiliate marketing is een methode om geld te verdienen aan een website.

Stel, je maakt een website over je hobby. Je krijgt bezoekers via Google naar je website die meer willen weten over de hobby die jij hebt. Die bezoekers hebben een bepaalde interesse. Koppel die interesse aan een product wat mensen kunnen kopen. Een product waar jouw doelgroep wat mee kan. Waar ze verder mee komen. Door op je eigen website dat product te promoten aan jouw bezoekers kun je aardig wat geld verdienen op het internet. Producten promoten heet affiliate marketing.

Je zou ook gebruik kunnen maken van programma's als Google Adsense of nog beter, schrijf een eigen e-book over je hobby en verdien geld door het e-book te verkopen aan je bezoekers. Dit is een goede manier om online geld bijverdienen mogelijk te maken.

Het schrijven van een e-book is niet erg ingewikkeld hoor. In de basis komt het er op neer dat je in Microsoft Word zoveel mogelijk waardevolle informatie typt over die hobby die jij hebt. Vervolgens zet je het Word document om in een PDF. Deze PDF verkoop je dan aan mensen die via het internet op zoek zijn naar jouw informatie. Als ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik een logo moet ontwerpen, en jij kan mij precies vertellen hoe je dat moet doen, dan kan jij zelfs rijk worden met informatie marketing (het schrijven van een e-book en verkopen op het internet)

Als je meer wilt weten over het verdienen van geld op het internet, bezoek dan de onderstaande bronlinks. Het ideale verdienmodel raad ik je zeker aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan alleen geld verdienen op internet als je ergens erg goed in bent en dat anderen het ook al niet gedaan hebben. Ik ken een jongen van 16 die al gevraagd is om internetpagina's te ontwerpen.
Jij zegt dat je goed bent in logo's. Waarom heb je dan niet een mooi logo voor je avatar gemaakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal niet zeggen onmogelijk, maar het zal niet makkelijk zijn. Je bent nog te jong om echt een job aan te nemen via internet, plus dat ze je erg uitbuiten.

Heb wel een ideetje voor je, waarom ga niet langs een lokale krant en leg je je ideen uit, logo's maken grafisch ontwerpen, nee heb je, ja kan je krijgen...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk met de keyword tool van google op welke termen veel gezocht wordt. Als je merkt dat er bijvoorbeeld veel gezocht wordt op: "gratis logo" Dan kun je een website maken met de titel gratis logo en de domeinnaam gratislogo.nl als dat niet zou bestaan tenminste. En door dan een hoge zoekmachinepositie te krijgen waar veel informatie over te vinden is, kun je geld gaan verdienen met google advertenties bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens een kijkje op forums waar veel webmasters komen. Hier kun je jezelf aanbieden als logo-ontwerper of evt. andere grafische diensten aanbieden. Zorg er wel voor dat je een aantal mooie voorbeelden hebt om te kunnen laten zien zodat men weten wat voor kwaliteit te verwachten.

Twee voorbeelden van drukbezochte webmasterforums heb ik bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien kan je filmpjes verzamelen van vliegtuigen en allerlei foto's informatie noem maar op zet dat op een mooie internetpagina je kan geloof ik goed grafisch ontwerpen en dan sponsors op die website plaatsen als het een groot suc6 word?