Hoe download je muziek van youtube?

Ik gebruik vaak www.youtube-mp3.org, die vind ik perfect want je hoeft er niets voor te installeren. Maar deze doet het steeds vaker niet op mijn computer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (5)

Ga naar de officiële site van DVDVideosoft en download Youtube to MP3 Converter.
Na het installeren van het programma plak je de link van het lied in het programma en klik je op Download.
En je hebt lied! Ook kun je de kwaliteit wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze doet het bij mij ook opeens niet meer dan zegt hij dat ik het volgende uur moet proberen als je een antwoord hebt kan je het mij dan miss ook even laten weten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je voor de verandering de youtube downloader proberen. Deze werkt bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik deze altijd. Linkje van youtube kopieeren en plakken op deze site, klaar is kees..
http://www.video2mp3.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reden waarom http://www.youtube-mp3.org soms het niet doet is waarschijnlijk dat de servers soms down zijn of deze server zijn ingesteld op automatische formatteer zo dat de server niet bom vol raakt en niemand meer iets kan downloaden.