Mp3 downloaden, vanaf welke site kan dat eenvoudig ?

Ik bedoel zoiets als voorheen Limewire. Dus gewoon zoeken en direct downloaden zonder dat je je eerst door download programma's heen moet worstelen,accounts aan hoeft te maken etc..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Druk bij google in het liedje dat je wil.
Met de artiest. Dus: By The Way Red Hot chili Peppers.
Daar achter zet je ''Mediafire'
By the way - Red Hot chili Peppers - Mediafire.
De eerste link kan je meteen op downloaden drukken en je hebt hem. Echt niet bij alle nummers. De meeste nederlandstalige nummers kent hij niet. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik zelf vaak deze:

http://www.emp3world.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over soulseek !! Je geeft de titel van de mp3 in, en je krijgt de beschikbare files met de downloadsnelheden erlangs. Gaat heel snel, en enkel en alleen voor mp3's, dus geen video's, software, afbeelding en andere zooi ertussen zoals op Limewire...

Hoe te installeren:

Ga naar http://www.slsknet.org/slsk157NS13e.exe, downloaden en installeren.

- Via geïnstalleerde programma's soulseek kiezen, je kan ook een snelkoppeling maken in je bureaublad uiteraard.
-Zorg ervoor dat je eventuele firewalls toelaat soulseek verbinding te maken met het internet, anders zal je geen aansluiting krijgen op hun P2P server. Ook moet je zien dat de poorten van je router open staan voor zowel uitgaand als inkomend dataverkeer. Dit laatste kan je manipuleren via het programma 'Portforward' (makkelijk te googlen).

- Geef een willekeurige gebruikersnaam in (zoals andere gebruikers 'm zien) en tweemaal een wachtwoord.

Zodra je de twee kabeltjes in de linkerbovenhoek van het programma ziet connecteren, heb je aansluiting via soulseek.

TIP : geef via file sharing onder 'select save folder' een map in waar jij al je files wilt bewaren. bvb D:/music.
Onder 'Add shared folders', kies jij zelf welke folders je met muziek van op jouw PC ter beschikking wilt stellen voor anderen. Op die manier ga je merken dat je zelf ook veel meer aangeboden gaat krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
PS. de poorten van je router staan meestal standaard wel open, tenzij je een superbeveiligd systeem zoals in mijn geval hebt.