Profiel bij faceboek alleen zichtbaar voor vrienden maken.

Ik heb net facebook maar wil mn profiel zo maken dat alleen toegevoegde vrienden mn profiel kunnen zien,

Hoe moet dat??

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel natuurlijk: facebook :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.4K

Antwoorden (2)

rechts boven staat account, daar op klicken. Dan privacy instellingen kiezen en vervolgens kan je bij 'vrienden' bepalen welke informatie zij al of niet te zien krijgen.
Als iets niet duidelijk is, kan je op diezelfde pagina rechtsonder op het groene vlagje 'bepalen hoe jij zelf deelt' klicken.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Dat kan via de volgende stappen:

Account --> privacyinstellingen --> 'Alleen vrienden' aanklikken. Vanonder bij 'Instellingen aanpassen' kun je nog specifieker instellen wie, welk van jouw profiel kan zien, mocht je dat willen. :)