a.c. ryan wireless-n usb-adapter van Playon!HD onzichbaar op mijn laptop en computer. Hoe kan ik alles verbinden met elkaar?

De USB adapter is geinstalleerd en de router en de adapter zien elkaar. Nu moet in het netwerk ook de Playon!HD zichbaar krijgen op andere werkstations die draadloos aan de router zitten. Wat moet ik doen om dataverkeer te krijgen van mijn werkstations naar de Playon!HD?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zit de Playon in het zelfde werkgroep als de werkstations? Zo niet dan gaat het niet werken