Hoe komt het dat MSN automatisch online gaat als ik offline sta en mijn hotmail open?

Ik log in op MSN messenger als offline. Dan zie ik of er hotmail is. Als ik me bij hotmail aanmeld, gaat mijn messenger telkens online. Had ik voorheen niet. Zou dit willen opgelost zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop op een goed antwoord op jouw vraag, want ik heb precies hetzelfde, sinds een maand of twee ongeveer. Heel irritant! Al vanalles geprobeerd bij de instellingen, maar nog niks is gelukt.

Het beste antwoord

Ik denk dat je via je hotmailpagina wordt aangemeld. Je kan via de hotmail pagina immers ook chatten zonder dat MSN op de computer is geinstalleerd. Ik doe dit nog wel eens tijdens rustige momenten op het werk.

Links op de hotmail pagina staat het kopje "Messenger". Waarschijnlijk staat deze bij jou als aangemeld. Kies voor de optie afmelden en als het goed is zal je niet meer automatisch worden aangemeld als je naar je hotmail gaat.

Ik hoop dat het lukt, bij mij werkt het in ieder geval op die manier.

Mocht je nu een keer de optie willen gebruiken om via de Hotmailpagina te chatten via MSN, meld je dan altijd af, dat voorkomt dat je een volgende keer weer automatisch op "online" staat.

Laat maar even weten of het gelukt is! Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben niet zeker maar ik denk dat je dat moet aankruisen bij instellingen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wat er wordt gezegd. er staat een vinkje bij automatisch aanmelden.