wat is tweetjail ?

Zie de laatste dagen veel tweets over tweetjail
geen idee wat het is ;)

capthavoc
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je teveel tweets plaats kom je in de jail, de gevangenis dus en kun je een tijd, een dag geloof ik geen tweets meer plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik twwet niet, maar ik denk dat het een verbod is om te twitteren. Zoals die politiefunctionaris het niet meer mag over haar werk
13 jaar geleden
Je schijnt een x aantal tweets per uur te mogen twitteren. Ga je over dit aantal heen, dan krijg je een tweetjail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je teveel op een dag tweet ofzoiets, kom je in tweetjail, en kun je dus geen tweets meer plaatsen. Zoiets. Dacht ik.
fremar
13 jaar geleden
'Jail' zegt het al nl. 'gevangenis'. Dit betekent natuurlijk niet letterlijk dat je de gevangenis in moet , maar wel dat je geblokkeerd wordt. Je mag niet verder twitteren omdat je teveel getwitterd hebt of je misdragen hebt.
Je wordt dus uitgeloten van de twitter community.