E-Card met eigen tekst maken? Kent iemand een website daar voor?

Toegevoegd na 3 minuten:
Fijne Kerstdagen:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan Jibjab proberen. Wij hebben daar ook gebruik van gemaakt. Erg grappig is het!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens op Kidzcard. Je kunt je eigen foto uploaden en de tekst kun je op de voorkant ernaast kwijt, helaas niet over de kaart.

Link:
http://www.kidzcard.nl/

Ik ken toevallig de jongens die achter deze site zitten, alles wat er aan inkomsten binnenkomt van mensen die op een linkje klikken, wordt gestort op een goed doel.