Ik heb een probleem. Onze nieuwe (2e hands) laptop heeft nu verbinding gemaakt met internet. Ik kijk en er staat 'U bent offline'. Hoe ga ik online?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
13 jaar geleden
vraagje vooraf
kun je helemaal niet op internet komen ?
is de netwerk kaart geinstalleerd ?
als je wel gewoon online kunt
maar alleen die foutmelding krijgt
Dan gebruik je nog een hele oude browser ???
waarschijnlijk moet je die even updaten ?
misschien staat ook in internet optie er een modem aan die kun je je misschien beter uit zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is volgens mij met windows XP. Nou ben ik niet zo'n kei in computers dus ik snap ook niet helemaal de vragen.
Onderin in het blauwe balkje staat wel u bent verbonden met de internetverbinding: signaal uitstekend enzovoort. Maar als ik een website wil openen zegt hij: zoekmachine kan niet worden geopend.
capthavoc
13 jaar geleden
ook als een andere pagina geprobeerd te laden ?
soms verwijst hij naar een foute link vooral al het om en ouder browser gaat ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We proberen al verschillende sites en niets werkt. Moet ik misschien iets instaleren?

Het beste antwoord

je kunt bij extra aangeven dat je online wilt
waarschijnlijk staat hij nu op offline werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit op mijn toetsenbord een knopje waar ik on- of online mee kan. Soms heb ik het per ongeluk uitgeduwd.