IE downgraden, kan dat?

Ik heb laatst, omdat ik het voor een site nodig had, de nieuwste versie van IE gedownload maar sindsdien heb ik de ene storing naar de andere tijdens het surfen, dubbele pagina weergeven aan de bovenkant enzo. Kan ik die laatste update weer verwijderen? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Gebruik systeemherstel, dat reset je computer naar de situatie op een bepaalde datum. Als je de datum voor de update neemt, weet je zeker dat je computer weer als vanouds reageert.
Je vindt systeemherstel in de zoekfunctie onder het startmenu.
Succes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je onder systeeminstellingen - software - IE wijzigen/verwijderen klikt, kan je IE verwijderen (de voorgaande versie is dan weer actief; IE6 voor XP en IE8 voor W7), of IE repareren; wellicht werkt hij dan na reboot wel weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit me aan bij zieneres.

Tip: maak altijd een herstelpunt alvorens tijdelijke software te installeren.