Hoe kan ik snel, gratis en eenvoudig een bestand groter dan 2gb online met iemand delen? Help een newb!

Fileshare oid hebben limit van twee gb, yourfilelink is tergend langzaam en hotmail (skydrive) en gmail (documents) hebben een limit per bestandgrootte. Torrents is te ingewikkeld (newb). Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer http://www.filedropper.com/ eens!
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

www.dropbox.com

Heel handig tussen eigen computers. In het begin is het max. 2 gb, maar door mensen uit te nodigen (en dat die zich daadwerkelijk ook aanmelden) krijg je opslag bij tot max. 8gb!

Ook te gebruiken via je iPhone of Android toestel, Windows, Mac en Linux.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel mensen moet ik dan uitnodigen om 8gb opslagruimte te krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24, je krijgt er 250 Mb per uitnodiging.
kijk anders ook even naar Sugarsync.com die begint al gelijk met 5 Gb. Dat scheelt een stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
filedropper inderdaad, gaat tot 5 gb

Het is gratis en eenvoudig maar 2gb uploaden gaat altijd tergend langzaam. Je kunt er ook een postzegel opplakken ☺