het verschild per site.
bij de meeste ongeveer €45
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Afhankelijk van de gene die je website host, voor mij kost het ongeveer 40 euro voor een jaar. Maar het kan bij de een iets goedkoper of duurder zijn dan bij de andere. Je betaalt ook voor de support voor als je website bijvoorbeeld down is.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb het hier trouwens alleen over de dommeinnaam + hosting. Geen webdesign en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt van je provider: one.com is wat duurder, online.com wat goedkoper volgens mijn doen. Maar je kan ook gratis een domeinnaam aanvragen: dot.tk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ook one.com, maar daarvoor betaal ik zon 30€ dats toch goedkoop..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen fancy plannen hebt, wat veel dataverkeer vraagt ben je bij hostingdiscounter.nl voor 12 euro klaar.
De prijs als u een website wilt laten maken is van veel factoren afhankelijk . Uit hoeveel pagina's moet de website bestaan en worden foto's en teksten u zelf digitaal aangeleverd? Gaat het om een eenvoudige website of wilt u een database-gestuurde "dynamische" site? Deze factoren spelen mee in de prijs als u uw eigen website wilt laten maken.
De prijs voor uw eigen website begint al bij €150,- (Hierbij ga ik uit van 1 pagina in uw eigen huisstijl met omschrijving en een contactformulier).
calculator die je helpt berekenen :
http://www.ersite.nl/kosten.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij kost niet, het is helemaal gratis tot je wat extra's wilt.
Hij wordt heel goed bekeken en ik adverteer op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik betaal bij Antagonist.nl 28,56 euro (incl btw) per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan, waarvoor je een website nodig hebt: dat zet je er niet bij.
Als het is om dingen te verkopen, dan raad ik je Marktplaza aan. Het gaat daar om een webwinkel en het is GRATIS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij 117 euro per jaar Sporen internet service
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er maar helemaal aan wat je wilt, hoeveel je wilt en hoe groot je het wilt.

Voor een echt website heb je een provider nodig en je krijgt dan een domeinnaam en eigen ruimte op het web.
Helemaal afhankelijk van hoe veel ruimte je wilt hebben dus.
Daarvoor betaal je aan die provider.
Dan moet je nog wel je website bouwen.

Daarover vind je hier meer informatie:
http://www.goeievraag.nl/vraag/website.71550

Aan de andere kant: misschien wil je wel gewoon een weblog, een blog.
Die zijn over het algemeen gratis.
Zoals Wordpress of Blogger.
Gratis adverteren kan in een gratis webwinkel op MarktPlaza.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hosten + domeinnaam kan voor 29 euro per jaar bij mijndomein.nl.
Zelf je website ontwerpen met hun 'websitemaker' kost 49,- per jaar (hosting en domeinnaam inbegrepen).

Ik werk al langere tijd samen en ben redelijk tevreden hierover.

Ook zou je ervoor kiezen om bij ermis.nl te kijken: daar betaal je een bedrag per jaar voor je domein en een bedrag per jaar voor de hosting. Onder die hosting kan je meerdere domeinen laten vallen en dan ben je voordeliger uit dan bij mijndomein.nl. Zie voor de mogelijkheden o.a. bron 2. Ook met Ermis werk ik samen momenteel en ook met hen heb ik goede ervaringen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel 'bron 1' ipv 'bron 2', GV gooit ze door elkaar :-S

Toegevoegd na 1 minuut:
En nu staat hij weer op 1... Ik bedoel dus http://www.domeinruimte.nl/webhosting voor info over Ermis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben heel tevreden over Watsnel.nl. Ik betaal voor het hosten en domeinnaam enz. ca. 25.- p.j. De helpdesk is prima, al kan je je problemen alleen per mail voorleggen, mar reactietijd is zeer snel. Mijn site werkt altijd goed, en als er onderhoud is, is het meestal 's nachts en je krijgt van tevoren bericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat mijn aanbieder toch wel een van de goedkoopste is:

www.hostingdiscounter.nl voor 12 euro per jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor bounceweb gaan, daar betaal ik iets van 50 euro per jaar voor 15GB ruimte met voor de rest alles oneindig, SQL databases, FTP accounts, Mail accounts etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zo duur als je het zelf wilt maken. Ik zou je adviseren niet té goedkoop te nemen: uit ervaring weet ik dat je daar vroeg of laat spijt van krijgt.

Ik heb nu websites voor +/- 30 euro per jaar. Webruimte en een .nl domeinnaam. Met bedrijven die een goedkoper alternatief bieden heb ik alleen maar slechte ervaringen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan nog iets: als je een leuke domeinnaam verzint, kijk dan wel even bij het bedrijf of de domeinnaam op je eigen naar komt te staan en niet op die van het bedrijf. Zou zonde zijn, omdat je dan simpelweg niet de eigenaar bent van je domeinnaam!