de waarde van hyves is 40milj. 500.000 bezoekers per dag. hoe kan hij zijn website verkopen voor miljoenen? wat is goudmijn van hyves?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Dat kan omdat er een koper is die dat er voor wil betalen.
Hyves is een erg populaire site. Er zullen daarom ook hoge reclame-inkomsten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo dan.. dat een website miljoenen kan opleveren met alleen maar een paar advertenties..
De goodwill, dat "Hyven" een werkwoord en begrip is, dat ze veel adverteerders hebben, een bron van sociaal netwerken.. Er kan nog veel geld verdiend worden met Hyves.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De populariteit van de website en de diversiteit van de bezoekers zorgen ervoor dat Hyves uiterst geschikt is om op te adverteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeievraag.nl nou ook een miljonair worden na een tijd?
Dat is de verwachte toekomstige winst.

Hyves is niet alleen heel populair, het heeft bewezen geen eendagsvlieg te zijn. De verwachting van de koper is dat Hyves nog heel lang heel populair blijft of zelfs in populariteit zal stijgen. Het is dus een langetermijninvestering.