Probleem met printer, weet iemand een oplossing ?

Mijn printer blijft aangeven dat het papier op is, terwijl dat niet zo is.
Het is een Canon S330 Photo.
Hoe zou ik dat kunnen verhelpen, want nu print hij niet.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb al vanalles geprobeerd. Papier erin en weer eruit en weer erin. Computer opnieuw opgestart. De probleemoplosser er op los gelaten. Proberen een testpagina af te drukken. Alle pluggen en stekker nagekeken. In het configuratiescherm staat hij online en gereed; maar hij blijft zeggen dat het papier op is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
papier al eens goed aangedrukt? Als het scheef ligt, of niet ver genoeg er in, werkt de printer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al vanalles geprobeerd.

Het beste antwoord

Bij mij zit er dan vaak te weinig papier in. Zit er nog honderd vel in, en dan is de stapel toch te dun voor het wieltje om dat papiertje te pakken. Dus zet er eens een dikkere stapel in.

Was het al een dikke stapel? doe dan een ietsje minder...
Je kan ook nog proberen om het eerste vel met de hand te helpen invoeren.

Toegevoegd na 15 minuten:
* Is je papier soms te dik? als je te zwaar papier probeert kunnen sommige oudere printers dat niet aan. Het maximum voor die van mij is 200 gram maar dan moet ik wel helpen en één vel tegelijk invoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit wat ik doe, hij blijft het aangeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heeft elke printer zijn eigen foutoplossings software. Heb je er een disk bij gekregen? zo nee, dan kun je misschien online eens zoeken op de site van cannon, of ze iets weten tegen zo'n foutmelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook al gedaan ,op de site van canon gekeken; niets tegengekomen over deze melding. Ik moet de disc gaan zoeken vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij pakt 80 gram niet en 120 voor het printen van pagina,s uit jouw bestand ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sjips.... dan kan hij ook nog kapot zijn!
Zit er misschien nog een stukje afgescheurd papier ergens tussen? kun je hem open maken en inspecteren? tja...... ik vrees het ergste, als je er met de disk niet uitkomt. Toch maar even met Cannon bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit geen papier in vast, en de disc heb ik (nog) niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor alle moeite +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij doet het weer!!

Andere antwoorden (3)

Papier verwijderen en opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook al geprobeerd. Ben al uren bezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je dan aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dat voorkomt antwoorden welke je al hebt geprobeerd, plus we kunnen beoordelen wat je nog 'vergeten' bent als mogelijk oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ bedankt voor het meedenken.
Wat ik me dan zo bedenk is dat er ergens in de printer een palletje/pinnetje moet zitten wat voelt of er papier in de la ligt.

Stel dit pinnetje breekt af dan denkt het altijd dat de la leeg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nieuwe aanschaffen lijkt mij de makkelijkste oplossing