Is een Apple Led Cinema Display te gebruiken als monitor voor je pc?

http://www.apple.com/nl/displays/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zoals je kunt zien op de afbeeldingen van de achterkant van het scherm op de Apple Site die je gaf, kan dit niet. Er zitten USB aansluitingen in, plus een kabel die naar je Mac loopt. Deze bevat een speciale aansluiting "Mini Display Port" genaamd. Deze kan op dit moment alleen op een Mac aangesloten worden. Er bestaat nog geen verbindingselement of tussenkabeltje om dit om te zetten naar een VGA, DVI-D of HDMI aansluiting.

Een Mini Display Port is echt iets van Apple en zal dus niet te vinden zijn op een PC. Helaas.