Welk type en merk muismatje heeft _geen_ schuim of anti-slip spons aan de onderkant maar zijn toch goedkoop?

Want dat is niet stroef. Die troep glijd altijd weg.
Het moet echt stroef zijn.

Welke website?
Ik kan natuurlijk muismatjes genoeg op internet vinden, sterker nog ik kom er in om maar ik zoek me een ons en foto's van de onderkant laten ze zelden of nooit zien. Dus als iemand toevallig een stroef goedkoop muismatje _weet_...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je het niet vinden, misschien is dubbelzijdig plakband aan de onderkant van een muismat een goede oplossing? Qua kosten heel goedkoop ;)

Antwoorden (3)

Ik kan je niet helpen aan een adres voor een muismatje, maar misschien kan ik je wel op een andere manier helpen. Kijk eerst eens of je muis zo'n balletje onderin heeft zitten. Is dit niet het geval en zie je een lampje dan heb je helemaal geen matje nodig! Door zo'n matje met vaak een print werkt deze muis eerder slechter dan beter.
Mocht je toch een muis met een balletje hebben, dan hoop ik dat iemand anders je aan een goed adresje kan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een optische muis.
Dan heb je geen muismat nodig.

Wij gebruiken nooit meer een muismat.
Ik had er een hele stapel van, maar die hebben
we onlangs weg gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, muizen met balletjes zijn al 100 jaar uit de tijd.
De optische muizen hebben wel degelijk matjes nodig - de bureau's zijn niet goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zijn de bureau's niet goed?
Wat ik ook wel prettig vind is gewoon een stuk papier, een stevig A4tje als muismat.
Je hebt tegenwoordig helemaal geen muismatje meer nodig! Het rode lichtje werkt net zo goed zonder als mèt matje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve als je een glazen tafel hebt, dan moet er toch echt iets onder. :-)